piątek, 18 stycznia 2013

mmm<3 

uwielbiam bawić się swoimi włosami ale jak już to robię to na maxa biorę szczotkę gumki spinki i kombinuje jak już coś mi wyjdzie to chodzę tak cały dzień i pokazuję to wszystkim umiem zrobić wiele rzeczy z moich włosów są one jasne i bardzo zniszczone jutro wybieram się do fryzjera ale za bardzo nie chcę ich podcinać są one po pas i są proste jak po prostowanie ale chyba jeszcze niegdy w życiu ich nie prostowałam 
o ile bym dała za kręcone włosy   

podoba mi się kłos ale jeszcze mi się do końca nie udaję    



no to na tyle    

24 komentarze:

  1. znam fajny sposob na loki, bez uzycia goraca! ;33

    www.littleamyblue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. masz piękne włosy obserwuje licze na rewanż :) colorfullll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dziękuję za komentarz na moim blogu. :) Pisałaś, że chciałabyś obejrzeć film, który recenzowałam - 'Coldplay Live 2012'. Niestety chyba nie będą go już puszczać, ponieważ było to jako 'wydarzenie'. Na pocieszenie dodam, że jest on dostępny w wersji na DVD. :))

    Pozdrawiam, JuliaRose
    www.myroseway.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ile ja bym dała żeby miec takie wlosy jak Ty! :)
    Bardzo fajny blog. Obserwuję. ;)
    I zapraszam do siebie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja bym chciała miec nie tyle o kręcone , ale takie lekko falowane <3 niestety mam proste :( ale tak to zazwyczaj jest, kto ma kręcone , chce proste i na odwrót :D


    http://sara-brych.blogspot.com/ <- u mnie na blogu można już zobaczyć notkę o wywiadzie z Maćkiem Musiałem , zapraszam :)!

    OdpowiedzUsuń
  6. Zawsze tak jest jeśli ktoś ma proste chce kręcone a jak komuś się kręcą to chce mieć proste ; O ; D Świetny blog i włosy! ♥ Obserwuje
    world-of-ell.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Super blog! Zalezy mi na twej opini na mym blogu http://weronikafashionphotography.blogspot.com/
    +obseruję będę wdzięczna jeśli ty też

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej ;> Bardzo fajny blog ;** Dziękuje za miły komentarz ;*
    Obserwuję :)
    Nominuję cię do Liebster Award !!!
    Więcej informacji na moim blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. tak. klosy sa przecudne!


    Zapraszam do mnie!
    http://inmytime-lovetosmile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja również uwielbiam bawić sie włosami .;D Super blog zapraszam http://paauulinkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz cudowne włosy ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super kłos.Zapraszam do siebie. ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. Podoba nam się twój blog.
    Chociaż ty jedna prowadzisz bloga po swojemu.
    I wstawiasz zdjęcia tego co robisz.
    A jest to bardzo ważne ! Obserwujemy :)
    I zapraszamy do siebie ---> naszeprzezycia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Witam.
    Radzę podcinać co jakis czas koncowki wtedy wzmacniasz wlosy ktore sa obciążone bo taka długość to jednak wielki ciężar.

    Zapraszam do mnie!
    Prowadzę bloga raczej rzadko spotykanego- przekonaj się ;)
    I zostaw cos po sobie :)
    Pozdrawiam :)

    http://incorrecteveryday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń