piątek, 18 stycznia 2013

ŚNIADANKO !!!
dziś wyjątkowo zjadłam śniadanie.Miałam ochotę na bułkę więc mama pobiegła do sklepu i po chwili miałam w ręce pączka. Uwielbiam pączki oblane czekoladą mmm <3    Potem gdy już zjadłam bułeczkę musiałam połknąć okropne leki fuu . Napiłam się Hoop cola i odwiedziłam blogi wielu osób .Mama jedzie dziś z moją siostrą do Rzeszowa do Galerii Rzeszów :( ja też chcę ale nie mogę bo jestem chora.Ostatnio zastanawiałam się co tak naprawdę się dla mnie liczy i już wiem że to przyjaciele bez nich nie da się żyć. Kocham ich a pozatym bardzo za nimi tęsknie bo od tygodnia się nie widzieliśmy


Przeżyłam jednak cały tydzień z Zapaleniem Płuc tak powiedział przynajmniej mój lekarz ale jakoś mu nie wierze.


Oto ostatnie zdj z serii : Izabelka , Maciuś, Gabi :) 

ale teraz tylko Iza












1 komentarz: