poniedziałek, 14 stycznia 2013

dziś obudziłam się i co zobaczyłam





zaniepokoiłam się ale zachwile przyszła mama i powiedziała że nie idę do szkoły cieszyłam się choćjuż dawno nie widziałam się ze moimi przyjaciółmi. Kocham ich i tęsknie w niedziele moja FRIEND FOREVER miała urodzinki niestety na nich nie byłam choć chciałam. Od dłuższego czasy zastanawiam się jak można tak traktować dzieci






okropne nie wiem co bym zrobiłą jagby mnie ktoś tak bił wiem że pewnie wszyscy którzy to oglądną powiedzą sobie żę oni by tak nie dali się bić wiecie starsi są silniejsi i potrafią wszystko :)


3 komentarze:

  1. nie zabardzo rozumiem tego posta.


    Zapraszam do mnie!
    http://inmytime-lovetosmile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nikt nikogo bić nie powinien...

    OdpowiedzUsuń
  3. NIE ROZUMIEM JAK MOŻNA BIĆ DZIECI.. to JEST NIE ZROZUMIAŁE DLA MNIE OD DAWNA.. to CHORE I TYLE
    blog CIEKAWY ZAPRASZAM DO MNIE :) obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń